Sofia Zhmakina
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sítích
Social media marketing
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci na světové sociální síti Facebook a hlavní ruské sociální síti VKontakte. Celá práce je složena ze tří částí, z literární rešerše, vlastní práce a návrhu doporučení. První část práce vysvětluje základní pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu, jejich nástroje. Informuje o předních světových sociálních sítích, mezi které patří …viacAbstract:
The bachelors thesis is focused on marketing communication on the social network Facebook and the main Russian social network VKontakte. The work is composed of three parts: literature review, own work and draft recommendations. The first part of work describes the basic concepts of marketing, marketing mix and communication mix, his tools. Informs on major social network, including Facebook, Twitter …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva