Marketingová koncepce Katedry tělesné výchovy a sportu VŠB-TU Ostrava – Jakub Žídek
Jakub Žídek
Master's thesis
Marketingová koncepce Katedry tělesné výchovy a sportu VŠB-TU Ostrava
Marketing Conception of Department of Psyhical Education and Sports, VŠB-TU Ostrava
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový koncept Katedry tělesné výchovy a sportu VŠB-TUO. Práce obsahuje analýzu současného a minulého stavu katedry a navrhnutí marketingového konceptu Součástí teoretické části práce je definice klíčových slov, převážně z oblasti marketingu, která obsahují vysvětlení a prohloubení jednotlivých pojmů, vztahujících se k danému tématu. Další část práce obsahuje analýzu …moreAbstract:
The thesis is focused on the marketing concept of the Department of Physical Education and Sport VSB-TUO. It includes an analysis of the current and past state of the department and proposal of the marketing concept. The theoretical part is defined by keywords, mainly of the marketing field, which includes deeper explanation of concepts related to the topic. The next part includes an analysis of current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/96567
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2013
- Supervisor: Jan Novotný
- Reader: Peter Baďura
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽÍDEK, Jakub. \textit{Marketingová koncepce Katedry tělesné výchovy a sportu VŠB-TU Ostrava}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Available from: https://theses.cz/id/88jpiu/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Sportovní management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev