Marketingová koncepce Katedry tělesné výchovy a sportu VŠB-TU Ostrava – Jakub Žídek
Jakub Žídek
Master's thesis
Marketingová koncepce Katedry tělesné výchovy a sportu VŠB-TU Ostrava
Marketing Conception of Department of Psyhical Education and Sports, VŠB-TU Ostrava
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový koncept Katedry tělesné výchovy a sportu VŠB-TUO. Práce obsahuje analýzu současného a minulého stavu katedry a navrhnutí marketingového konceptu Součástí teoretické části práce je definice klíčových slov, převážně z oblasti marketingu, která obsahují vysvětlení a prohloubení jednotlivých pojmů, vztahujících se k danému tématu. Další část práce obsahuje analýzu …viacAbstract:
The thesis is focused on the marketing concept of the Department of Physical Education and Sport VSB-TUO. It includes an analysis of the current and past state of the department and proposal of the marketing concept. The theoretical part is defined by keywords, mainly of the marketing field, which includes deeper explanation of concepts related to the topic. The next part includes an analysis of current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96567
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedúci: Jan Novotný
- Oponent: Peter Baďura
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽÍDEK, Jakub. \textit{Marketingová koncepce Katedry tělesné výchovy a sportu VŠB-TU Ostrava}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/88jpiu/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev