Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů – Veronika Linhartová
Veronika Linhartová
Master's thesis
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
UGC‘s influence on the shopping decision-making process of Czech tourists
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vlivu UGC na nákupní rozhodovací proces českých turistů. První kapitola se zabývá vymezením pojmů „spotřebitel“ a „nákupní chování“ jakožto i vybranými modely nákupního chování od nejjednodušších až po ty komplexnější, a to i v kontextu cestovního ruchu. Druhá kapitola se věnuje teorii World Wide Webu a sociálních médií včetně jejich historie. V rámci sociálních …moreAbstract:
This diploma thesis analyses UGC's influence on the shopping decision-making process of Czech tourists. The first chapter defines the terms „consumer“ and „consumer behavior“ as well as selected models of shopping behavior from the simplest to the most complex ones. The second chapter analyses the World Wide Web and social media, including their history. Within social media are defined characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82476
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2021
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Martin Vaško
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82476
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová