Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování – Bc. Tereza Kučerová
Bc. Tereza Kučerová
Master's thesis
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
The strategy of relationship with the customer and its consolidation
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá strategií budování dlouhodobých vztahů se zákazníky a jeho upevňováním. V teoretické části je podrobně popsán systém CRM a další důležité pojmy týkající se budování vztahu se zákazníky. Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnocení současného stavu strategie vytváření vztahů se zákazníkem a na jejím základě vytvoření návrhu komunikačních aktivit na podporu prodeje a zlepšení …viacAbstract:
The thesis deals with the strategy of building long-term custormer relationship and it´s reinforcement. The theoretical part elaborately describes the CRM system and other important terms related to customer relationship building. The main object of the thesis is the assessment of the current state of the customer relationship building strategy and thus creating a draft of communication activities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qki5v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev