Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií – Jana Machalová
Jana Machalová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Marketing strategy of chain store with sleep showrooms
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti provozující řetězec spánkových studií a zabývající se především prodejem matrací a postelí. V literární rešerši je zachycena problematika dotýkající se marketingové strategie a jejích jednotlivých částí. V navazující vlastní části je stěžejním bodem analýza situační, ale i vnějšího a vnitřního prostředí vyúsťující ve SWOT analýzu …viacAbstract:
The bachelor's thesis follows up with the proposal of a marketing strategy for a company keeping a chain of sleep showrooms and dealing primarily with the sale of mattresses and beds. The literature search covers issues related to the marketing strategy and its individual parts. In the following part, the key point is the situation analysis, but also the external and internal environment surround-ings …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev