Hodnocení supermarketů na Znojemsku na základě Mystery Shoppingu – Lucie Trilcová
Lucie Trilcová
Bakalářská práce
Hodnocení supermarketů na Znojemsku na základě Mystery Shoppingu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením vybraných supermarketů ve Znojmě pomocí metody zvané Mystery Shopping. V teoretické části je tato metoda charakterizována společně s dalšími pojmy, které s hodnocením souvisí. V praktické části je Mystery Shopping popsán a vyhodnocen včetně návrhu a doporučení pro zlepšení komunikace se zákazníky. Součástí je i popis marketingového mixu a marketingové komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with an evaluation of selected supermarkets in Znojmo, using the method of mystery shopping. The method is described in the theoretical part along with other terms related to the evaluation. In the practical part, the process of mystery shopping is depicted and evaluated and a recommendation on how to improve communication with customers is made. A description of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/a79xhn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva