Analýza obsahu reklamního spotu – Bc. Martina Ganobčíková
Bc. Martina Ganobčíková
Bachelor's thesis
Analýza obsahu reklamního spotu
Analysis of an advertisement spot
Anotácia:
Tématem práce je vytvoření obsahové analýzy vybraných televizních spotů zaměřených na dětské spotřebitele. Hlavním cílem práce je zhodnotit vybrané televizní spoty a porovnat jejich vliv na chování spotřebitele. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vytyčeny základní pojmy – reklama, SWOT analýza a spotřebitel. Velká pozornost je věnována televizní reklamě. Praktická …viacAbstract:
The theme of the work is to create a content analysis of selected television commercials aimed at children consumers. The main goal of this work is to evaluate selected TV spots and compare their impact on consumer behavior. The work is divided into theoretical and practical. In the theoretical section set out the basic terms - advertising, SWOT analysis and consumer. Much attention is devoted to television …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/csop8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová