Bc. Lukáš Janeček

Master's thesis

Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny

Optimization of marketing communication tools with a health care insurer
Abstract:
Abstrakt Diplomová práce řeší téma „Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny“. Z tohoto důvodu představí marketing, jako podpůrný nástroj k dosažení cílů společnosti, v tomto případě zdravotní pojišťovny (ZP). Pro vysvětlení aplikace marketingové komunikace na zdravotní pojišťovnu jsou představeny odchylky tohoto oboru oproti jiným komerčním firmám a jsou vysvětlena …more
Abstract:
Abstract This thesis addresses the topic of "Optimizing selection of marketing communication tools health insurance." For this reason introduce marketing as a support tool for achieving the company's goals, in this case the health insurance company (ZP). For an explanation of the application of marketing communications for health insurer presents variations of this field compared to other commercial …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní