Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny – Bc. Lukáš Janeček
Bc. Lukáš Janeček
Master's thesis
Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
Optimization of marketing communication tools with a health care insurer
Abstract:
Abstrakt Diplomová práce řeší téma „Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny“. Z tohoto důvodu představí marketing, jako podpůrný nástroj k dosažení cílů společnosti, v tomto případě zdravotní pojišťovny (ZP). Pro vysvětlení aplikace marketingové komunikace na zdravotní pojišťovnu jsou představeny odchylky tohoto oboru oproti jiným komerčním firmám a jsou vysvětlena …moreAbstract:
Abstract This thesis addresses the topic of "Optimizing selection of marketing communication tools health insurance." For this reason introduce marketing as a support tool for achieving the company's goals, in this case the health insurance company (ZP). For an explanation of the application of marketing communications for health insurer presents variations of this field compared to other commercial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mdw0h/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev