Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR – Bc. Tomáš Bobela
Bc. Tomáš Bobela
Bakalářská práce
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR
Marketing Communication of a Professional Sports Club in the CR
Anotace:
Teoretická část práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci, včetně reklamy, sponzoringu a public relations ve sportovních klubech. Praktická část se věnuje identifikaci a následnému vyhodnocení marketingové komunikace vybraného klubu české nejvyšší soutěže – Gambrinus Ligy Spartě Praha a klubu anglické fotbalové ligy Premier League – Chelsea. Z dostupných dokumentů, veřejných zdrojů a vlastního …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis focuses on marketing communication, including advertising, sponsorship and public relations in sports clubs. The practical part deals with identification and evyluation of marketing communication in the selected clubs: in the Czech highest league - Gambrinus League - Sparta Praha and in the English Premier League - Chelsea. From the accsessible documents, public sources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m81z9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev