Chování spotřebitele při nákupu automobilů ve Středočeském kraji – Bc. Nikola Barancová
Bc. Nikola Barancová
Diplomová práce
Chování spotřebitele při nákupu automobilů ve Středočeském kraji
Consumer behavior while buying cars in the Central Bohemia region
Anotace:
Tato diplomová práce se svým obsahem orientuje na nákupní rozhodovací proces, a jaké prvky marketingového mixu jej ovlivňují u vybraných spotřebitelů. Hlavním spotřebitelem práce byl zvolen subjekt nakupující osobní automobil značky Škoda, Hyundai nebo Volkswagen u prodejců ve Středočeském kraji. V práci jsou představeny zvolené značky osobních automobilů a následně jsou zobrazeny výsledky z vlastního …víceAbstract:
The content of this thesis focuses on the purchase decision-making process and what elements of the marketing mix influence it in selected consumers. The main consumer of the thesis was chosen to be a buyer of a Skoda, Hyundai or Volkswagen car at dealerships in the Central Bohemian Region. The thesis presents the selected brands of passenger cars and then presents the results of the own questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/i552b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová