Influencer marketing jako efektivní marketingový nástroj – Tereza Fričová
Tereza Fričová
Bachelor's thesis
Influencer marketing jako efektivní marketingový nástroj
Effective influencer marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o jednom z nejaktuálnějších trendů v oblasti moderní marketingové komunikace, kterým je fenomén influencer marketingu. Jejím cílem je zmapovat celkovou problematiku tohoto marketingového nástroje a zároveň na základě dostupných informací a vlastního dotazníkového šetření navrhnout možná řešení, jak využít maximální potenciál této formy komunikace a zvýšit tak její efektivitu …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on one of the most current trends in marketing communication, the phenomenon of influencer marketing. Its purpose is to summarize all aspects of this marketing tool and then recommend possible solutions how to make the most of influencer marketing potential and increase its effectiveness. The first chapter introduces basic marketing definitions which are followed by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: Bc. Jiří Lelek
- Reader: Ladislav Pátík, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRIČOVÁ, Tereza. \textit{Influencer marketing jako efektivní marketingový nástroj}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/flu6m5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights