Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Dana Křivanová
Dana Křivanová
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitelů na trhu s pekárenskými výrobky. Práce analyzuje spotřební chování v souvislosti s nákupem a spotřebou produktů tohoto odvětví. Identifikuje též ovlivňující faktory a určuje preference, které určují chování spotřebitelů na trhu pekárenských výrobků. Tato práce se také zabývá vyhodnocením dotazníkového šetření s návrhy a doporučeními pro subjekty …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior in the bakery products market. The thesis analyzes consumer behavior concerning the purchase and consumption of products in this area. It also identifies influencing factors and defines preferences which determine consumer behavior in the bakery market. The thesis also deals with questionnaire survey analysis with suggestions and recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/pd3be/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. František Ďuriš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová