Věrnostní programy v retailu – Bc. Linda Vithová, DiS.
Bc. Linda Vithová, DiS.
Master's thesis
Věrnostní programy v retailu
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá obsahovou analýzou věrnostních programů u různých retailingových řetězců. Zjištěné výsledky obsahové analýzy a dotazníkového šetření zpracované pomocí kvantitativních metod dávají náhled na problematiku věrnostních programů v maloobchodních řetězcích. Výzkum se také zabývá návrhem nového věrnostního programu zpracovaného na základě zjištěných výsledků. Výsledky tohoto výzkumu …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the content analysis of loyalty programs at various retailing chains. The results of the content analysis and questionnaire survey processed using quantitative methods give an insight into the issue of loyalty programs in retail chains. The research also deals with the design of a new loyalty program developed on the basis of the results found. At the end of the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/l8gai/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 7. 2023
- Vedúci: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Sulek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / odbor:
Business Economy / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev