Řízení nákupu jako faktor konkurenceschopnosti – Ing. Pavol Kobárik
Ing. Pavol Kobárik
Diplomová práce
Řízení nákupu jako faktor konkurenceschopnosti
Purchasing management as a competitiveness factor
Abstract:
The master thesis on topic “Purchasing management as a competitiveness factor” analyzes key areas of purchasing management within a chosen company. Moreover these key areas are investigated as the most significant factors while speaking about company’s competitiveness. The theoretical part provides theoretical knowledge regarding purchasing management with a clear link to the chosen company. Areas …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Řízení nákupu jako faktor konkurenceschopnosti“ je analýza kľúčových oblastí riadenia nákupu vo zvolenom podniku, ktoré sa javia ako kľúčové z pohľadu konkurencieschopnosti podniku. Teoretická časť práce prezentuje známe teoretické východiská vybraných oblastí riadenia nákupu v podniku. Ide o oblasť vymedzenia nákupu v podniku, oblasť vymedzenia nákupného procesu a nákupného …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tz2f1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová