Využití dramaterapie v rozvoji komunikativních dovedností dětí – Mgr. et Mgr. Barbora Hemalová
Mgr. et Mgr. Barbora Hemalová
Bachelor's thesis
Využití dramaterapie v rozvoji komunikativních dovedností dětí
The use of drama in education for development of a comunications skills for communicative disability children
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá použitím dramatické výchovy pro rozvoj komunikační dovedností dětí s narušenou komunikační schopností v mateřských školách logopedických nebo v mateřských školách, při kterých je zřízena logopedická třída.Abstract:
This diploma thesis use of drama in education for development of a comunications skills for communicative disability children in nursery school and infant school with speach correction.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/e0al0/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2008
- Supervisor: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Special Education for Education
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová