Psychologie reklamy v politické kampani – Sebastian Kemel
Sebastian Kemel
Bakalářská práce
Psychologie reklamy v politické kampani
The psychology of advertising in a political campaign
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá politickou kampaní z pohledu psychologie reklamy. V teoretické části práce rozebíráme obor aplikované psychologie, psychologii reklamy. Současně shrneme teoretické poznatky o propagaci a politickém marketingu. Praktická část bakalářské práce je věnována obsahové analýze předvolebních kampaní, vedených na sociální síti. Výstupem práce je výsledek analýzy voleb do Poslanecké …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the political campaign from the perspective of advertising psychology. In the theoretical part we discuss the field of applied psychology, advertising psychology. At the same time, we summarize the theoretical knowledge about advertising and political marketing. The practical part of the bachelor thesis is devoted to the content analysis of pre-election campaigns, conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tibor Brečka, MBA
- Oponent: Lukáš Valeš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management se zaměřením na psychologii
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev