Spokojnosť zákazníkov so službami Hotela Kaskády – Stanislava Slobodníková
Stanislava Slobodníková
Diplomová práce
Spokojnosť zákazníkov so službami Hotela Kaskády
Spokojenost zákazníků se službami Hotelu Kaskády
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit spokojenost zákazníků se službami Hotelu Kaskády. Důraz je přitom kladen na jedinečnost každého zákazníka a jeho osobnosti. Práce tedy přináší psychologický pohled na problematiku uspokojování potřeb hotelových hostů. Sběr dat a jejich analýza proběhla na základě dotazníkového šetření a jejich vyhodnocení je zdrojem návrhů na způsoby nápravy, zlepšení a zkvalitnění …víceAbstract:
The goal of my diploma theses is to use the questionnaire research to analyse the Hotel Kaskády guests' satifisfaction with the services provided. This work is trying to focus on psychology of satisfying customers' needs and the uniqueness of each guest's personality. The other goal is to improve the questionnaire form used for the hotel research and come out with the ideas how to make it more simple …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je vyhodnotiť spokojnosť zákazníkov so službami Hotela Kaskády. Dôraz je pritom kladený na jedinečnosť každého zákazníka a jeho osobnosti. Práca teda prináša psychologický pohľad na problematiku uspokojovania potrieb hotelových hostí. Zber dát a ich analýza prebehla na základe dotazníkového šetrenia a ich vyhodnotenie je zdrojom návrhov spôsobov nápravy, zlepšenia a skvalitnenia …víceKlíčová slova
psychologie uspokojování potřeb zákazníků dotazníkové šetření hotelové služby spokojenost zákazníků
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21050
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Tereza Králová
- Oponent: Hana Lorencová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21050
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie spotřebního chování
Yuliia Shevtsova -
Uspokojování psychických potřeb dětí v kolektivní formě pěstounské péče
Jana Vlachová -
Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi
Andrea Vilímová -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Veronika ŽERTOVÁ -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Hana KINCLOVÁ -
The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé
Jan KOŽUŠNÍK -
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Martina KORDULIAKOVÁ -
Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Lucie LIŠKOVÁ