Stanislava Slobodníková

Diplomová práce

Spokojnosť zákazníkov so službami Hotela Kaskády

Spokojenost zákazníků se službami Hotelu Kaskády
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit spokojenost zákazníků se službami Hotelu Kaskády. Důraz je přitom kladen na jedinečnost každého zákazníka a jeho osobnosti. Práce tedy přináší psychologický pohled na problematiku uspokojování potřeb hotelových hostů. Sběr dat a jejich analýza proběhla na základě dotazníkového šetření a jejich vyhodnocení je zdrojem návrhů na způsoby nápravy, zlepšení a zkvalitnění …více
Abstract:
The goal of my diploma theses is to use the questionnaire research to analyse the Hotel Kaskády guests' satifisfaction with the services provided. This work is trying to focus on psychology of satisfying customers' needs and the uniqueness of each guest's personality. The other goal is to improve the questionnaire form used for the hotel research and come out with the ideas how to make it more simple …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je vyhodnotiť spokojnosť zákazníkov so službami Hotela Kaskády. Dôraz je pritom kladený na jedinečnosť každého zákazníka a jeho osobnosti. Práca teda prináša psychologický pohľad na problematiku uspokojovania potrieb hotelových hostí. Zber dát a ich analýza prebehla na základe dotazníkového šetrenia a ich vyhodnotenie je zdrojom návrhov spôsobov nápravy, zlepšenia a skvalitnenia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: Tereza Králová
  • Oponent: Hana Lorencová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21050