Marketingový audit vybranej komerčnej banky – Bc. Veronika Michlíková
Bc. Veronika Michlíková
Master's thesis
Marketingový audit vybranej komerčnej banky
Marketing audit selected commercial bank
Abstract:
The main objective diploma thesis is definition the meaning aln practice of marketing audit sa some forma of independent review od performance marketing copmany, to identify problem areas, marketing opportunities, ane measures to improve the marketing performance of the company. The diploma thesis is composed of three chapters. The first chapter of the thesis defines the theoretical basis of marketing …moreAbstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je vymedziť význam a postup marketingového auditu, ako určitej formy nezávislého skúmania marketingovej výkonnosti podniku, určiť problémové oblasti, marketingové príležitosti a opatrenia pre zlepšenie marketingovej výkonnosti firmy. Diplomová práca je zložená z 3 kapitol. Prvá kapitola diplomovej práce vymedzuje teoretické východiská marketingu služieb, marketingového …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/x0jm5/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Reader: Ing. Viktória Ďurajová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MICHLÍKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingový audit vybranej komerčnej banky}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2015. Available from: https://theses.cz/id/i1p7fw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Personální marketing ve vybrané společnosti
Ester Poláková -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing kulturních organizací a institucí
Ludmila Lacinová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Marketing ubytovacích služeb
Markéta VURMOVÁ -
Personální marketing (vybraného podniku)
Martina Pivoňková