Analýza marketingové komunikace společnosti Heaven Labs, s.r.o. se zaměřením na brand ambassadory – Jiří Karpíšek
Jiří Karpíšek
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti Heaven Labs, s.r.o. se zaměřením na brand ambassadory
Analysis of a Marketing Communication of Heaven Labs, Ltd with a focus on brand ambassadors
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Heaven Labs, s.r.o., která se zaměřuje na prodej plnohodnotné potraviny v prášku s názvem Mana. Hlavním cílem práce je zjistit, jakou ochotou disponují zákazníci Many angažovat se na propagaci produktu. V teoretické části je definována marketingová komunikace, základní pojmy související s ambassador marketingem a některé moderní marketingové …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of Heaven Labs, s.r.o. This company is focused on selling full-value powdered food called Mana. The main goal of the work is to find out how many customers are willing to promote this product. The theoretical part defines marketing communication, basic concepts related to ambassador marketing and some modern marketing trends. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72831
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Jiří Přibil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72831
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev