Vliv influencerů na zvýšení výnosů podnikatelských subjektů – Sabina Doležalová
Sabina Doležalová
Bakalářská práce
Vliv influencerů na zvýšení výnosů podnikatelských subjektů
Influncers´Impact on the Increase of Entrepreneurial Units Revenue
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem influencerů a jejich vlivu na firmy, se kterými spolupracují. Zabývá se tématem influencer marketingu, online marketingu, kde zdůrazňuje zejména marketingovou strategii a také formy spoluprací s influencery. Analytická část hodnotí aktuální situaci vybraného podnikatelského subjektu a následně se v praktické části porovnává s výsledky tržeb za dobu spolupráce s …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the phenomenon of influencers and their influence on companies they collaborate with. It deals with influencer marketing, online marketing, where the main topic is marketing strategy and also options how to collaborate with influencers. Analytic part assesses actual situation of chosen company and then in practical part it is compared to results of sales during the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Leopold Tanner, MSc MBA
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Martina Polková -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová