Bc. Dmitry Zakharov
Bachelor's thesis
Marketing ve sportu
Marketing in sport
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce ukázat souvislost mezi marketingem a sportem, jaké marketingové nástroje se ve sportovním průmyslu používají. Práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. První část obsahuje hlavní charakteristiky obecného marketingu, definice a pojmy. Další je definice marketingu v oblasti sportu. Praktická část se skládá z různých analýz a dotazníků, pomocí kterých lze zjistit …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to show the connection between marketing and sport, what marketing tools are used in the sports industry. The work consists of two parts: theoretical and practical. The first part contains the main characteristics of general marketing, definitions and concepts. Next is the definition of marketing in the field of sports. The practical part consists of various analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sh7mq/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev