Bc. Nikola Drbohlavová

Master's thesis

Image a identita vybrané značky podniku

Image and Identity of the Selected Business Brand
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je popsat a následně porovnat identitu značky ŠKODA, jež si vytváří tradiční česká automobilka ŠKODA AUTO sama o sobě, s image této značky neboli s tím, jak ji vnímají její zákazníci. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z odborné literatury, které slouží jako podklad pro zpracování praktické části práce. Jsou zde vysvětleny základní pojmy týkající se identity …more
Abstract:
The aim of this thesis is to describe and then compare the identity of the ŠKODA brand which is created by the traditional Czech car manufacturer ŠKODA AUTO itself, with the image of this brand, or in other words, how the brand is perceived by its customers. The first part of the thesis includes theoretical findings from the literature, which serves as a basis for the practical part of the thesis. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Drbohlavová, Nikola. Image a identita vybrané značky podniku. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing