Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic. – Natálie KOSTOHRYZOVÁ
Natálie KOSTOHRYZOVÁ
Bakalářská práce
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Abstract:
The main purpose of this bachelor thesis is to analyse branding and marketing strategies of foreign companies in the Czech Republic. It also aims to discover any uniqueness in Czech customers' behaviour. The theoretical part gives a definition of the term "brand" and describes the branding strategy of a company. A brief etymological background of business terms is included as well as a description …víceAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat branding a marketingové strategie zahraničních firem v České republice. Práce si také klade za cíl odhalit jakékoliv existující specifičnosti v chování českých zákazníků. Teoretická část definuje termín "obchodní značka" a popisuje strategii značky společnosti. Také je zde zahrnuta stručná etymologie obchodních termínů a popis všech aspektů značky, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Jana Havlíčková, M.B.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSTOHRYZOVÁ, Natálie. \textit{Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.} [online]. Plzeň, 2019 [cit. 2023-12-04]. Dostupné z: https://theses.cz/id/jijj2k/. Bakalářská práce. Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. Vedoucí práce Bc. Jana Havlíčková, M.B.A.
Jak správně citovat práci
KOSTOHRYZOVÁ, Natálie. Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština
Práce na příbuzné téma
-
Exportní spillovery: vliv zahraničních společností na exportní chování domácích firem
Karolína Zemanová -
Vliv vstupu zahraničního investora na chování společnosti
Jakub Marek -
Pracovní spokojenost a motivace pracovníků v české a zahraniční společnosti
Lucie Fidesová -
Podnik, korupce a další formy nežádoucího chování
Anton Dasaev -
Branding – its history and new challenges
Oleh Polovko -
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
Strategie marketingové komunikace vinarské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh
Zaza RAKVIASHVILI -
Návrh na změnu strategie v pořádání soutěže Miss Česká republika
Nikola Kokyová