Eva Bínová

Master's thesis

Launch Windows 7 v ČR

Launch of Windows 7 in Czech republic
Anotácia:
Cílem této práce je popsat komplexně marketingový plán a strategii uvedení Windows 7 na český trh, popsat fázi realizace kampaně, vyhodnotit efektivitu a produktivitu marketingových aktivit na základě analýzy plnění marketingových a komunikačních cílů a dále pak vyhodnotit efektivitu PR jako jednoho z nástrojů komunikačního mixu.
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to describe complexly the marketing plan and strategy of launch Windows 7 in Czech republic, to describe the phase of execution of the campaign, to evaluate the effectiveness and productivity of marketing activities on the basis of the analysis of marketing and communication targets fulfillment and then to evaluate the effectiveness of PR as one of the tool of communications …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedúci: Jiří Mikeš
  • Oponent: Robert Hyan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22692