Eva Bínová
Master's thesis
Launch Windows 7 v ČR
Launch of Windows 7 in Czech republic
Anotácia:
Cílem této práce je popsat komplexně marketingový plán a strategii uvedení Windows 7 na český trh, popsat fázi realizace kampaně, vyhodnotit efektivitu a produktivitu marketingových aktivit na základě analýzy plnění marketingových a komunikačních cílů a dále pak vyhodnotit efektivitu PR jako jednoho z nástrojů komunikačního mixu.Abstract:
The aim of this diploma thesis is to describe complexly the marketing plan and strategy of launch Windows 7 in Czech republic, to describe the phase of execution of the campaign, to evaluate the effectiveness and productivity of marketing activities on the basis of the analysis of marketing and communication targets fulfillment and then to evaluate the effectiveness of PR as one of the tool of communications …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22692
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedúci: Jiří Mikeš
- Oponent: Robert Hyan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22692
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová