Neuro-linguistic Programming Principles in Marketing Mommunication and Sales – Igor Tadić
Igor Tadić
Diplomová práce
Neuro-linguistic Programming Principles in Marketing Mommunication and Sales
Neuro-linguistic programming principles in marketing communication and sales
Anotace:
Hlavním účelem této práce je poskytnout informace o NLP a jeho praktickém využití. Práce se zabývá praktickou aplikací NLP hlavně v oblasti marketingu. Navíc vysvětluje roli NLP v osobním prodeji spolu s používanými principy. Za další je účelem práce identifikace vzorců a nástrojů NLP využívaných v marketingové komunikaci a návrhy, jak je využít co nejefektivněji. Data pro práci byla získána z výzkumných …víceAbstract:
Primary purpose of this work is to provide information about the concepts of NLP and its practical applications. The work is concerned with the practical application of NLP specifically in marketing. Additionally, it explains the role of NLP in personal selling along with principles used. Moreover, it is determined to identify NLP patterns and tools used in marketing communication and sales through …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Martin Machek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62374
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev