Strategic analysis of a company – Alexandra Prostináková
Alexandra Prostináková
Bakalářská práce
Strategic analysis of a company
Strategická analýza podniku
Anotace:
Hlavným cieľom bakalárskej práce "Strategická analýza podniku" je analyzovať súčasnú situáciu vybranej spoločnosti a následne odporučiť najvhodnejšie stratégie, podľa ktorých by sa mala firma v budúcnosti riadiť. Teoretická časť opisuje základné predpoklady potrebné na správnu analýzu vonkajšieho a vnútorného prostredia spoločnosti a následné vytvorenie SWOT a SPACE analýzy. Uvedené predpoklady som …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis "Strategic analysis of a company" is to analyze the current situation of the chosen company and afterward recommend most appropriate strategies that the company should follow in the future. The theoretical part describes basic assumptions, necessary for proper analysis of the external and internal environment of the company and the subsequent creation of SWOT and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Jitka Sládková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Global business and management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova