Integrace jako moderní trend ve vztahu k připravenosti mateřských škol na edukační proces dětí se zrakovým postižením. – Bc. Sandra WESLEYOVÁ
Bc. Sandra WESLEYOVÁ
Master's thesis
Integrace jako moderní trend ve vztahu k připravenosti mateřských škol na edukační proces dětí se zrakovým postižením.
Integration as a modern trend in terms of readiness kindergarten for educational process of children with visual impairment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá integrací dětí se zrakovým postižením do mateřských škol. Hlavní náplní je zjistit, jaký mají na integraci dětí se zrakovým postižením názor učitelky mateřských škol v okrese Frýdek- Místek.Abstract:
This thesis deals with integration of visually impaired children into kindergartens. The main task of it is to find out what is the opinion of kindergarten teachers on the inegration of visually impaired children in the district Frýdek-Místek.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2013
Accessible from:: 18. 6. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WESLEYOVÁ, Sandra. \textit{Integrace jako moderní trend ve vztahu k připravenosti mateřských škol na edukační proces dětí se zrakovým postižením.}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/ltzv0i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
WESLEYOVÁ, Sandra. Integrace jako moderní trend ve vztahu k připravenosti mateřských škol na edukační proces dětí se zrakovým postižením.. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.6.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 6. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special education
Theses on a related topic
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Praktické zkušenosti odborných pracovníků ZŠ s dětmi s poruchami chování
Marie Provazníková -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Životní situace rodin s dětmi s poruchami autistického spektra
Petra Daňková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights