Doporučení pro využití blogu jako marketingového nástroje – Kristýna Piherová
Kristýna Piherová
Diplomová práce
Doporučení pro využití blogu jako marketingového nástroje
Recommendations on How to Use a Blog as a Marketing Tool
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na možnosti využití blogů v marketingu. Teoretická část je věnována definici základních pojmů, mezi něž patří marketing, marketingová komunikace, online marketing, sociální média, a především fenomén blogů, jejich charakteristika, marketingové nástroje využívané na blogu a možnosti spolupráce blogerů se společnostmi. Praktická část práce je sestavena na základě dotazníkového …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on ways to use blogs in marketing. The theoretical part of the thesis is dedicated to the definitions of the fundamental terms, including marketing, marketing communication, social media and especially on the blog phenomenom, the characteristic of blogs and the blog marketing tools and the ways of collaboration between bloggers and companies. The practical part is based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva