Bc. Tomáš Vohnický
Diplomová práce
Sociální sítě v bankovnictví
Social networks in banking
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikačními aktivitami v oboru bankovnictví na sociálních sítích, které jsou v dnešní době velice rozšířeným nástrojem marketingové komunikace. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část neboli literární rešerši, a na část praktickou. V teoretické části jsou jednotlivé sociální sítě popsány, včetně jejich stručné historie a funkčnosti. Nejvíce je teoretická část …víceAbstract:
Diploma thesis is about communication activities in banking sector on social media, which are very widespread tool for marketing communications these days. The thesis is divided into two parts, theoretical part or literary research and practical part. Theoretical part describes the various social networks, including their history and functions. Most of the theoretical part is focused on Facebook. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva