Vliv knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenářů – Dominika Procházková
Dominika Procházková
Bakalářská práce
Vliv knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenářů
The Influence of Book Reviews on the Decision-making Process of Young Adult Readers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenáře. Teoretická část se zaměřuje na rozhodovací proces, vlivy nákupního chování, dále také na Young Adult literaturu a marketing knižních recenzí. Praktická část se zabývá analýzou dat získaných pomocí polostrukturovaných kvalitativních rozhovorů se čtenáři ze skupiny Young Adult a také sekundární analýzou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of book reviews on the decision-making process of Young Adult readers. The theoretical part focuses on the decision-making process, the effects of shopping behavior, Young Adult literature and marketing of book review. The practical part deals with analysis of data obtained by interviewing Young Adult readers nad by secondary analysis of book reviews of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Procházková, Dominika. Vliv knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenářů. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová