Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram – Lucie Francová
Lucie Francová
Bachelor's thesis
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Perception of Influncer Marketing in Fashion with a Focus on Instagram Social Network
Abstract:
Předmětem závěrečné práce je zkoumání působení instagramových influencerů propagující fashion produkty na uživatele této sociální sítě a celkové vnímání trendu influencer marketingu cílovým publikem. Teoretická část práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, sociální média a influencer marketing. Praktická část práce je zaměřena na kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů s vybranými fashion influencery …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the research of the impact of Instagram infuencers promoting fashion products on Instagram users and overall perception of influencer marketing trends by target groups. The theoretical part focuses on marketing communication, social media and influencer marketing. The practical part of the thesis deals with qualitative research conducted in the form of interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRANCOVÁ, Lucie. \textit{Vnímání influencer marketingu v~oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/qvn5on/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev