Bc. Jakub Vejmola

Diplomová práce

Moderní metody online marketingu

Modern methods of online marketing
Anotace:
Práce analyzuje současné trendy v oblasti online marketingu a definuje jednotlivé moderní metody a jejich použití k dosáhnutí efektivní strategie. Práce se též zabývá tím, jak online marketing nabídnout jako ucelenou službu a prezentuje konkrétní nasazení strategie v případové studii.
Abstract:
The thesis analyzes actual trends in the online marketing area and defines several modern methods and their use in achieving an effective strategy. It also deals with how to offer online marketing as a complex service and shows a specific application of a strategy in a case study.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
  • Vedoucí: RNDr. Zdenko Staníček, Ph.D.
  • Oponent: MBA Sandra Kumorowski

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace