Moderní metody online marketingu – Bc. Jakub Vejmola
Bc. Jakub Vejmola
Diplomová práce
Moderní metody online marketingu
Modern methods of online marketing
Anotace:
Práce analyzuje současné trendy v oblasti online marketingu a definuje jednotlivé moderní metody a jejich použití k dosáhnutí efektivní strategie. Práce se též zabývá tím, jak online marketing nabídnout jako ucelenou službu a prezentuje konkrétní nasazení strategie v případové studii.Abstract:
The thesis analyzes actual trends in the online marketing area and defines several modern methods and their use in achieving an effective strategy. It also deals with how to offer online marketing as a complex service and shows a specific application of a strategy in a case study.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tw2of/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
- Vedoucí: RNDr. Zdenko Staníček, Ph.D.
- Oponent: MBA Sandra Kumorowski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová