Bc. Stanislav Krátký

Master's thesis

Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B

Marketing plan distribution of the product on the market B2B
Abstract:
Diplomová práce se zabývá průnikem produktu na trh business to business. Teoretická část práce vymezuje trh s nealkoholickými produkty, marketingový mix, postavení produktu na trhu a marketingovém prostředí firmy Fruitisimo group s. r. o. Je provedena analýza současného postavení firmy na trhu business to customer. Na základě těchto výsledku je navrhnuta nová distribuční strategie na trh business to …more
Abstract:
Topic of the diploma is focused on distribution product to business to business market. The theoretical part defines nonalcoholic market, marketing mix, position the product on the business to customer market and marketing environment of Fruitisimo group s. r. o. company. On the basis of these results is proposed the new one distribution strategy on business to business market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication