Kupní chování spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP – Andrea Lehká
Andrea Lehká
Master's thesis
Kupní chování spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP
The purchase behavior of consumers of retail chain COOP
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním a zvyklostmi spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP, konkrétně družstva COOP Hořovice. Práci tvoří dvě hlavní části -- teoretická a praktická. Teoretická část práce řeší problematiku nákupního chování spotřebitele a vybraných faktorů, které na spotřebitele působí během jednotlivých fází nákupního rozhodování, z obecného pohledu. Vzhledem k řešené problematice …moreAbstract:
This thesis deals with the purchase behavior and habits of consumers in the retail chain COOP, particularly cooperative COOP Hořovice. The work consists of two main parts -- theoretical and practical. The theoretical part solves the issue of purchase behavior of consumer and the factors that influence on consumer during all phases of their purcasing decisions, from a general perspective. Regarding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46093
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Markéta Procházková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46093
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová