Kooperativní a skupinová výuka v rámci hodin hudební výchovy – Bc. Magdaléna Petrášová
Bc. Magdaléna Petrášová
Diplomová práce
Kooperativní a skupinová výuka v rámci hodin hudební výchovy
Cooperative and group learning in music teaching
Anotace:
O kooperativní výuce, jejích cílech, metodách technikách a strategiích pojednává předložená práce, která ukazuje možnosti, jak tuto organizační formu výuky využít v hudební výchově. Teoretická část práce řadí kooperativní výuku do současného systému českého školství. Praktická část aplikuje kooperativní výuku v hodinách hudební výchovy. Tato část se zaměřuje na dějiny hudby 20. století.Abstract:
This thesis deals with cooperative learning, with goals, methods, techniques and strategies and presents possibilities of its use in music teaching. The theoretical part puts cooperative learning in context of actual education system of Czech Republic. The practical part of this thesis is an attempt on implementation of cooperative learning in music teaching.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nttfh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Marie Novotná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání praktická škola jednoletá z pohledu učitelů a žáků
Marie Brabcová -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Současná architektura v estetické výchově: Dokumentární film jako prostředek propojení výtvarné výchovy s průřezovými tématy RVP pro gymnázia
Dominika Bäuchelová