Bc. Mária Matečná
Master's thesis
Budovanie brand communities
Budování brand communities
Anotácia:
MATEČNÁ, M. Budování brand communities. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Tato diplomová práce se zabývá fungováním brand communities ve formě klubů přátel v ČR. Cílem je analýza stavu klubů přátel a zjištění motivace a ochoty lidí zapojovat se do komunit. V práci jsou specifikovány brand communities a jejich budování, vznik, charakteristiky i realizované veřejně prospěšné aktivity …viacAbstract:
MATEČNÁ, M. Building brand communities. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017.This diploma thesis deals with the functioning of brand communities in the form of friends clubs in the Czech Republic. The goal is to analyze the status of friends clubs and to identify the motivation and willingness of people to engage in communities. In the thesis are specified band communities and their …viacAbstract:
MATEČNÁ, M. Budovanie brand communities. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Táto diplomová práca sa zaoberá fungovaním brand communities vo forme klubov priateľov v ČR. Cieľom je analýza stavu klubov priateľov a zistenie motivácie a ochoty ľudí zapájať sa do komunít. V práci sú špecifikované brand communities a ich budovanie, vznik, charakteristiky i realizované verejnoprospešné …viacKľúčové slová
brand communities klub přátel loajalita marketingový výzkum značka veřejně prospěšná organizace
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingový výzkum názorů veřejnosti na pořádání vybraných sportovních akcí v ČR
Jan Doležal -
Marketingový výzkum pro rozhodnutí vedení organizace o její cenové politice
Iveta Mokrá -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer
Názov
Vložil
Vložené
Práva