Marketingová strategie vybrané neziskové organizace – Ing. Lucie Měřínská
Ing. Lucie Měřínská
Master's thesis
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Marketing strategy of chosen non-profit organization
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení změn marketingové strategie Technického muzea v Brně. V úvodu práce je vysvětleno čím se bude práce zabývat, a jakým způsobem bude dosahováno stanovených cílů. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, prostředí v jakém se muzea pohybují a nástroje marketingové strategie muzeí obecně. V praktické části práce je představeno Technické muzeum v Brně …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to design changes in the marketing strategy of the Technological Museum in Brno. The introduction explains what the thesis will be dealing with and in what way the goals will be achieved. In the theoretical part I define basic terms and the environment in which museums function and also describe the marketing tools used by museums in general. In the practical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/a3fkx/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Reader: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics
Theses on a related topic
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva