Spotřebitelské chování náctiletých dívek – Bc. Dita BINKOVÁ
Bc. Dita BINKOVÁ
Diplomová práce
Spotřebitelské chování náctiletých dívek
Consumer Behavior of Teen Girls
Anotace:
Předložená diplomová práce Spotřebitelské chování náctiletých dívek pojednává o vlivu velikosti místa bydliště na nákupní chování středoškolaček v komoditě oblečení. Na základě provedeného průzkumu a analýzy jeho výsledků je doporučen projekt určený výhradně pro cílovou skupinu náctiletých dívek bez rozdílů velikosti jejich místa bydliště a způsob jeho marketingové komunikace.Abstract:
This thesis deals with consumer behaviour of teenage girls and the influence of the size of the place of the residence to the purchasing behaviour of high school students in the clothing commodity. Based on the survey and analysis results is recommended the project designed exclusively for teenage girls regardless of the sice of their place of residence and also the way of its marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BINKOVÁ, Dita. Spotřebitelské chování náctiletých dívek. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová