Bc. Veronika Plecitá

Diplomová práce

Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu

Consumer Behaviour Towards Czech Private Label Food Brands
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu. Cílem práce bylo identifikovat hlavní faktory působící na spotřebitele při nákupu výrobků privátních značek a následně určit a po-psat postoje a preference spotřebitelů k privátním značkám na zkoumaném trhu. V diplomové práci jsou použity techniky a nástroje marketingového výzkumu …více
Abstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour towards private label food brands. The main objective of this diploma thesis is to identify factors that influence con-sumer purchasing decisions of private label food products. This thesis also describes consumer attitudes towards private label food brands and consumer preferences. In the diploma thesis there are used the techniques of marketing research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
  • Oponent: Naďa Hazuchová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta