Marie Kašparová

Diplomová práce

Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch

Social networks and their importance for tourism
Anotace:
Práce se zaměřuje na využití sociálních sítí jako prostředku marketingové komunikace subjekty cestovního ruchu. Hlavní pozornost je věnována Facebooku a Twitteru. V úvodních kapitolách jsou definovány sociální sítě a zmíněna základní fakta nutná k pochopení tématu. V dalších kapitolách jsou zmíněny teoretické základy marketingové komunikace na sociálních sítích, i základy užívání sociálních sítí z …více
Abstract:
The thesis concentrates on marketing communication on social networks run by tourism entities. Facebook and Twitter are in the middle of the attention. In the first chapter the social networks are defined and all the key concepts are mentioned. The basic principals of marketing communications are mentioned in the next chapters as well as basics of using social network by ordinary users. In the last …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Martin Vaško
  • Oponent: Josef Schütz

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31345