E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company – Barbora Dolanská
Barbora Dolanská
Master's thesis
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Anotácia:
Internet, silné a rychle se vyvíjející médium, nabízí širokou škálu příležitostí pro podnikatele k tomu, aby zde prováděli online marketingové aktivity nebo zde prodávali své produkty či služby. Vzhledem k tomu, že interakce mezi prodejci a odběrateli je v online světě nepřímá, je nutné, aby bylo možné vyhodnotit účinnost a úspěch online obchodních aktivit. V případě jakýchkoli problémů nebo nedostatků …viacAbstract:
Internet as a strong and fast evolving medium provides a wide range of opportunities for businessmen to conduct online marketing activities or sell their products or services. As the interaction among sellers and purchasers is indirect in online world, it is necessary to be able to evaluate the effectiveness and success of online business activities. In case of any problems or shortages, it is crucial …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71171
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Marija Zlatić
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71171
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Analýza a optimalizace webových stránek za využití nástroje Google Analytics
Václav Hájek -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš