Andrea Vlčková

Diplomová práce

OOH reklama na českém trhu

OOH advertising in Czech republic
Anotace:
Cílem této práce bylo představit komplexní pohled na OOH reklamu na českém trhu, zhodnotit současnou situaci a nastínit směr, ve kterém má tato forma reklamy vysoký potenciál pro další rozvoj a kterým by se tato forma reklamy mohla ubírat, a to zejména v rámci využití inovativních technologií v oblasti in-store reklamy. V teoreticko-metodologické části je vymezena OOH reklama v rámci marketingového …více
Abstract:
The aim of my diploma thesis was to present a comprehensive view of OOH advertising in Czech republic, assess the current situation and outline the direction in which this form of advertising has great potential for further development and which way could this form of advertising lead, especially if we consider innovative technologies within the in-store advertising. The theoretical and methodological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Lukáš Trnka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34582