Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů – Jakub Vrána
Jakub Vrána
Bachelor's thesis
Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Packaging Design of Soft Drinks and its Influence on Consumer Purchasing Behaviour
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá obalovým designem limonád a jeho vlivem na spotřebitelské chování. Práce zahrnuje teoretický přehled s praktickým výzkumem, který zahrnuje jak kvantitativní dotazníkové šetření, tak i kvalitativní rozhovory. Cílem práce je identifikovat klíčové prvky designu, které ovlivňují spotřebitelské preference a jejich rozhodovací procesy při výběru limonád. Výsledek práce poskytuje …moreAbstract:
This bachelor thesis explores the influence of soft drink packaging design on consumer behavior. The work includes a theoretical overview coupled with practical research, encompassing both quantitative surveys and qualitative interviews. The aim of the thesis is to identify the key design elements that influence consumer preferences and their decision-making processes when choosing soft drinks. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRÁNA, Jakub. \textit{Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/yt9rt0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vrána, Jakub. Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová