Zhodnocení marketingové komunikace – Anel Bektassova
Anel Bektassova
Bachelor's thesis
Zhodnocení marketingové komunikace
Evaluation of marketing communication
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma: „Zhodnocení marketingové komunikace“. Cílem bakalářské práce je zjištění současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti dm drogerie markt Česká republika. Metodologie výzkumu zahrnuje kvantitativní a kvalitativní metodu sběru dat. Teoretická část vymezuje pojem marketingové komunikace. Cílem kvalitativního výzkumu je zjistit aktuální stav marketingové …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic "Evaluation of marketing communication". The aim of the bachelor thesis is to determine the current state of marketing communication of the selected company dm drogerie markt Czech Republic. The research methodology includes quantitative and qualitative methods of data collection. The theoretical part defines the concept of marketing communication. The aim …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Jana Horáková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva