Analýza požadavků klientů Call centra na trhu bankovních služeb – Kamila Prokopová
Kamila Prokopová
Master's thesis
Analýza požadavků klientů Call centra na trhu bankovních služeb
Analysis of Call Center Customer´s Requirements on the Bank Services Market
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce byla analýza požadavků klientů call centra GE Money Auto, s. r. o. v Ostravě Hrabové. Rovněž jsem chtěla zjistit jejich postoje k nabízeným produktům a především důvody, proč případně zákazníci dané produkty odmítají a následně jsem identifikovala nejvíce přijímané produkty. Marketingový výzkum jsem prováděla na základě sestaveného záznamového archu, do něhož jsem zapisovala …viacAbstract:
The aim of my thesis was an analysis requirements of customer of call center, GE Money Auto, Ltd. in Ostrava Hrabova. I also wanted find out their attitudes to offered products and especially the reasons why customers these products sometimes refuse. Then I identified the most accepted products. I made the marketing research based on compiled record sheet where I wrote a data by individual telephone …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84745
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedúci: Šárka Velčovská
- Oponent: Marcela Šimková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi
Andrea Vilímová -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Veronika ŽERTOVÁ -
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Martina KORDULIAKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Hana KINCLOVÁ -
Informační povinnost a vyžadování informací od zákazníků při poskytování investičních služeb
Petr Zajíc -
Consumers’ attitude and perception of Moringa oleifera products in Nasarawa state, Nigeria
Ilesanmi Ayodeji Amoran