Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu – Edward Kelnar
Edward Kelnar
Bachelor's thesis
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Corporate Identity (music event)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá jednotným vizuálním stylem nového českého hudebního festivalu. Také se zabývá problematikou vlivu pandemie Covid-19 na kulturu a českou lokální hudební scénu. Na základě rešerše vizuální komunikace jiných hudebních festivalů, rozhovorů s ředitelem Fajn rádia, provozním pražského klubu Rock Café Prague a několika dalšími pořadateli festivalů. Cílem této práce je určit …moreAbstract:
This thesis containes visual identity and comunication for new Czech music festival. Also addresses the issues of Covid-19 and its influence on culture and music industry in Czech republic. All based on research of other music festivals, interviews with the head of Fajn radio, Rock Café Prague and other people from this line of business. The goal of this thesis is to create, set and prepare united …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2021
- Supervisor: doc. Joachim Rindler
- Reader: Martin Charvát
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KELNAR, Edward. \textit{Jednotný vizuální styl a~komunikace hudebního festivalu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/hm74jv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Graphic and media design
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights