Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing – Mgr. Hana Blahová
Mgr. Hana Blahová
Master's thesis
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
The Specifics of Internet Marketing for Cultural Institutions while focusing on Content Marketing
Abstract:
V předkládané magisterské diplomové práci „Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing“ se snažím zjistit, jak se odlišuje marketingový mix neziskových organizací od klasického mixu komerčně zaměřených organizací a jaká jsou jeho specifika v prostředí internetu. V práci se zabývám nástroji marketingového mixu a snažím se odpovědět na otázky, jak mohou …moreAbstract:
The aim of this Master’s thesis “The Specifics of Internet Marketing for Cultural Institutions while focusing on Content Marketing” is to find out how the marketing mix of non-profit organizations differs from the classic marketing mix of profit organizations and also to define its specifics on the Internet. I focus on the levels of marketing mix and try to answer the question how non-profit organizations …moreKeywords
nezisková organizace marketingový mix komunikační mix internetový marketing segmentace cílová skupina online internet sociální média sociální sítě budování důvěry Public Relations obsahový marketing inbound marketing vliv Word-of-Mouth influencer influencer marketing Česká televize bloger youtuber Facebook Instagram YouTube non-profit organization marketing mix marketing communications mix Internet Marketing segmentation target group social media social networks building trust Content Marketing influence Czech Television
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fh87a/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLAHOVÁ, Hana. \textit{Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2017. Available from: https://theses.cz/id/u2tzkg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu